دیدار شهردار رودبار با دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه
دیدار شهردار رودبار با دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه
 شهردار رودبار به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی، با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر گیلان، امیر کاظمی فتلکی، شهردار رودبار، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر دادستان شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و یاران انقلاب، از تلاش‌های مجموعه قضایی در برقراری عدالت و امنیت پایدار قدردانی کرد.

شهردار رودبار در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: «دستگاه قضا همواره پناهگاه مظلومان و بازوی توانمند حاکمیت در اجرای قانون و عدالت‌محوری بوده است. تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و دستگاه قضایی، نقش کلیدی در پیشگیری از تخلفات، صیانت از حقوق شهروندی و تسریع در روند توسعه و آبادانی شهر ایفا می‌کند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «امنیت و آرامشی که امروز در سطح شهر شاهد آن هستیم، مرهون اقتدار و نگاه عدالت‌محور مجموعه قضایی و دادستانی محترم است که با قاطعیت در برابر ناهنجاری‌ها ایستادگی می‌کنند.»

 

در این دیدار، طرفین بر ضرورت استمرار همکاری‌های فی‌مابین در راستای حل مسائل شهری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تسهیل فرآیندهای اداری تأکید کردند.

گفتنی است هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت‌های شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ است.