به گزارش خبرنگار تیتر گیلان، امیر کاظمی فتلکی، شهردار رودبار، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر دادستان شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیتالله بهشتی و یاران انقلاب، از تلاشهای مجموعه قضایی در برقراری عدالت و امنیت پایدار قدردانی کرد.

شهردار رودبار در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: «دستگاه قضا همواره پناهگاه مظلومان و بازوی توانمند حاکمیت در اجرای قانون و عدالتمحوری بوده است. تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و دستگاه قضایی، نقش کلیدی در پیشگیری از تخلفات، صیانت از حقوق شهروندی و تسریع در روند توسعه و آبادانی شهر ایفا میکند.»
وی در ادامه تصریح کرد: «امنیت و آرامشی که امروز در سطح شهر شاهد آن هستیم، مرهون اقتدار و نگاه عدالتمحور مجموعه قضایی و دادستانی محترم است که با قاطعیت در برابر ناهنجاریها ایستادگی میکنند.»
در این دیدار، طرفین بر ضرورت استمرار همکاریهای فیمابین در راستای حل مسائل شهری، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و تسهیل فرآیندهای اداری تأکید کردند.
گفتنی است هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدتهای شهید مظلوم آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ است.




