خلوتی خیابان نشانه کاهش همراهی مردم نیست
خلوتی خیابان نشانه کاهش همراهی مردم نیست
یک فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشتی با اشاره به برخی تحلیل‌ها درباره کاهش حضور مردم در خیابان‌ها، تأکید کرد که خلوتی نسبی معابر را نباید به معنای کاهش حساسیت، همراهی یا آمادگی مردم در برابر تهدیدات دانست.

به گزارش تیتر گیلان، کیوان میرزایی فشالمی در یادداشتی نوشت: اخیرا در برخی از تحلیل‌ها ابراز نگرانی نسبت به خلوتی خیابان دیده می‌شود. اما به نظر حقیر بخشی از خلوتی خیابان طبیعی و به خاطر شرایط پایدار کشور است. با همان دلایلی که کاهش گشت‌های شبانه و ایست بازرسی‌ها دلیل بر بی‌توجهی نهادهای امنیتی نیست، خلوتی خیابان نیز دلیل بر سرد شدن مردم نیست.

 

به نظر نگارنده هیچ نگرانی در خصوص خیابان وجود ندارد. قطعا روح ملت مبعوث شده و بصیرت عمیقی در لایه‌های مختلف اجتماعی ایجاد گردیده است. غالب مردم بیدار شده و آماده هرگونه جانفدایی برای ایران هستند.

 

بگذارید دشمنان ما مجددا خطای محاسباتی بکنند و در تله آرامش جامعه ایران قرار بگیرند. بدون تردید با کوچک‌ترین تهدید از جانب دشمن، خروش مجدد ملت با صلابتی محکم‌تر جهان را متحیرتر خواهد کرد.

 

یقین بدانید این مردم برای ماموریتی بلند و الهی انتخاب شده‌اند و تا آخر در این مسیر ثابت‌قدم خواهند بود. چون برای این راه مقدس هزینه‌های هنگفتی پرداخت کرده‌اند، فلذا خداوند مزد این مجاهدان مخلص آخرالزمانی را با کرامت خود پرداخت خواهد کرد؛ ان‌شاءالله.

 

البته این نوشتار تبلیغ ترک خیابان به خاطر پایداری شرایط نیست، که فریاد بلند خیابان همچنان بازدارنده اصلی طمع دشمنان است، بلکه برشمردن واقعیت موجود در کف جامعه و پیشگیری از ایجاد اضطراب و تردید کاذب در نزد ملت بزرگ ایران است.