بیانیه انقلابی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در پی تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا
بیانیه انقلابی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در پی تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در پیامی مطرح کرد: بنده به نوبه خود ضمن محکومیت این تحریم مضحک از خدمات دانشجویان بسیجی در دانشگاه که همواره اثر گذار و ماندگار است قدردانی می نمایم و ضمن حمایت مجدد از این نهاد بالنده انقلاب اسلامی در یک کلام کوتاه می گویم تحریم این نهاد پویا چیزی جز عجز و ناتوانی دشمنان این ملت در مقابله با رشد علمی و پیشرفت کشور نیست.

به گزارش پایگاه خبری تیتر گیلان، در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا دکتر مهرداد توکلی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان بیانیه ای صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است:
بسیج دانشجویی میراث جاویدان انقلاب اسلامی است که همواره در پیچ های پر تلاطم و تاریخی، شور و امید آفرین را در بین آحاد ملت مسلمان ایران و تمامی آزاده خواهان جهان بویژه جوانان زنده کرده و از سوی دیگر با مواضع صحیح و به موقع، بیم و ترس را در دل دشمنان انقلاب اسلامی نهادینه ساخته است.
تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا که گواه دیگر بر کینه توزی و عصبانیت آنان و ارباب شان آمریکا از نهادهای انقلابی است بیش از همه اهمیت بسیج دانشجویی به عنوان یکی از مهمترین اقشار بسیجی کشور را برای ما عیان تر ساخت.
بسیج دانشجویی بیش از سه دهه است که با شور جوانی و روحیه جهادی در حوزه های مختلف علمی، سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی، تبیینی و تمدنی برای سرزمین مقدس ما افتخار آفرینی نموده است. به عبارت بهتر بسیج دانشجویی متشکل از جوانان مومن و انقلابی است که به صورت داوطلبانه و گمنام لحظه ای از تلاش و مجاهدت فرو گذار نکرده و منشا خیرات فراوانی برای موجودیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران بوده است.


بسیج دانشجویی پرچمدار پیشرفت و تبیین گر بی بدیل و خستگی ناپذیر فتنه های مرموزانه دهه های اخیر بوده که همواره در قلب نهادهای علمی ایران رویاها و آمال بدخواهان انقلاب اسلامی را غیر قابل تحقق ساخته است.
یقینا این تحریم رذیلانه چیزی جز سند افتخار فرزندان انقلاب اسلامی نخواهد بود و سبب خواهد شد که جوانان پرشور بسیج دانشجویی با انرژی بیشتر و انگیزه مضاعف تر در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی راسخ تر و استوارتر گردند.
بنده به نوبه خود ضمن محکومیت این تحریم مضحک از خدمات دانشجویان بسیجی در دانشگاه که همواره اثر گذار و ماندگار است قدردانی می نمایم و ضمن حمایت مجدد از این نهاد بالنده انقلاب اسلامی در یک کلام کوتاه می گویم تحریم این نهاد پویا چیزی جز عجز و ناتوانی دشمنان این ملت در مقابله با رشد علمی و پیشرفت کشور نیست.

دکتر مهرداد توکلی راد
رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان