حمایت رییس کل انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور از «نحوی نژاد» جهت انتصاب وی به ریاست بهزیستی کشور
حمایت رییس کل انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور از «نحوی نژاد» جهت انتصاب وی به ریاست بهزیستی کشور
دکتر شکور امیدی – ایمونولوژیست دانشگاه تهران و رییس کل انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور از حسین نحوی نژاد جهت انتصاب وی به کسوت ریاست بهزیستی کشور، حمایت کرد.

به گزارش تیتر گیلان، دکتر شکور امیدی رییس کل انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور در پیامی حمایت خود را از آقای دکتر حسین نحوی نژاد به عنوان شخصی که متعهد و آگاه در امور بهزیستی کشور که پله های بهزیستی را از مدیر کلی تا معاونت بهزیستی کشور  و مدیر کل خیریه کهریزک را به عنوان ریاست سازمان بهزیستی کشور پیشنهاد کرد.

ضمنا انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با بیش از ۳۰ سال سابقه کار و بعنوان بزرگترین انجمن حمایتی و خیریه کشور این پزشک متخصص و با اخلاق را که آشنا به تخصص پزشکی و مدیریت بهزیستی کشور به عنوان یک شخص بین المللی در حوضه سلامت و درمان و حمایت  معلولین و کسانی که در سازمان بهزیستی تحت پوشش هستند.

لازم به ذکر است شخصیت متواضع، کارآمدی، دغدغه‌مندی، تحصیلات، اشراف به قوانین و مسائل معلولان و در نهایت رزومه درخشان ایشان در معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی، مرکز نگهداری معلولان کهریزک و… بیانگر شایستگی ایشان می‌باشد.

انشالله که مورد توجه مسئولین ریاست جمهوری و شورای راهبردی و همچنین وزیر محترم رفاه جناب آقای دکتر میدری با انتخاب و انتصاب ایشان بتواند قدم بزرگی در راه حل مشکلات معلولین  و بی بضاعت تحت حمایت این سازمان بردارد.