رسیدگی به ۳۰۰ شکایت ثبت شده در سامانه سیمبای سازمان جهاد کشاورزی گیلان
رسیدگی به ۳۰۰ شکایت ثبت شده در سامانه سیمبای سازمان جهاد کشاورزی گیلان
محمدی به مجموع شکایات مردمی رسیدگی شده در سامانه سیمبای جهاد کشاورزی استان گیلان از ابتدای آبان ماه تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان توانسته‌اند از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون به ۳۰۲ مورد شکایات مردمی که در سامانه سیمبا ثبت شده رسیدگی کنند.

به گزارش تیتر گیلان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به عملکرد سامانه سیمبا گفت: این سامانه راه حلی برای مبارزه با گران فروشی است و مردم می توانند با استفاده از سامانه سیمبا با کسانی که به بهانه‌های مختلف از جمله نوسانات بازار، دست به گران فروشی می‌زنند، مبارزه کنند.
صالح محمدی افزود: عملیات‌های بازرسی جهاد کشاورزی استان از ابتدای آبان ماه تاکنون در سامانه سیمبا به تعداد ۷۹۳ مورد بوده که از این تعداد در ۶۱۷ مورد از این پرونده‌ها عدم تخلف احراز شده است.
وی افزود: ۱۷۵ مورد پرونده مربوط به تخلف صنفی و تعزیراتی و یک مورد پرونده هم صورت جلسه کشف کالا و ارز قاچاق بوده است و ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۴ هزار و ۶۲۳ میلیون ریال می‌باشد.
محمدی به مجموع شکایات مردمی رسیدگی شده در سامانه سیمبای جهاد کشاورزی استان گیلان از ابتدای آبان ماه تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان توانسته‌اند از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون به ۳۰۲ مورد شکایات مردمی که در سامانه سیمبا ثبت شده رسیدگی کنند.
وی در ادامه به اهمیت بحث آرد و نان اشاره کرد و تصریح نمود: ۲۵ گروه بازرسی از ابتدای آبان ماه تاکنون هزار و ۷۶ عملیات بازرسی در سطح نانوایی‌ها استان برگزار نموده و در این بازدیدها ۱۶۰ مورد تخلف در نانوایی‌ها ثبت نموده‌اند.
نماینده وزیر جهاد کشاورزی در استان گیلان تاکید نمود: ۶۸ مورد کم‌فروشی، ۳ مورد گران‌فروشی، ۶۶ مورد تعطیلی خودسرانه، ۴ مورد عدم رعایت بهداشت، یک مورد عدم نصب نرخنامه، یک مورد تراکنش نامتعارف، ۲ مورد عدم نصب تابلوشناسه و ۱۵ مورد هم عدم رعایت ساعت کار در این بازرسی‌ها ثبت شده است و واحدهای خبازی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان