استاندار انقلابی اجازه انتصاب بانیان وضع موجود در گیلان را نمی دهد!
استاندار انقلابی اجازه انتصاب بانیان وضع موجود در گیلان را نمی دهد!
خبر انتصاب شراره کاوسی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی گیلان را نگران کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تیترگیلان ، خبر انتصاب شراره کاوسی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی گیلان را نگران کرده است.

وبه حکم مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان منصوب شده است این در حالی است که وی در مرداد ماه سال جاری با حکم “محمدباقرنوبخت” معاون “روحانی” به سرپرستی این سازمان منصوب شده بود.

این انتصاب منجر به نگرانی برخی فعالان سیاسی اجتماعی استان شده؛ آن ها از انتصاب افراد نزدیک به چهره هایی که از مسببان وضع موجود اند، گله مندند.
خبر انتصاب کاوسی در حالی حاشیه ساز شد که آیت الله رئیسی در سفر اخیرش به لرستان نسبت به انتصاب بانیان وضع موجود هشدار داده و گفته نباید از بانیان وضع موجود در اداره کشور استفاده شود
همچنین دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان چندی پیش نسبت به تغییر زودهنگام مدیران ناکارامد خبر داده و گفته: مدیران حتما تغییر می کنند، و در حال بستن گلوگاه‌های فساد هستیم، در کنار مدیران باتجربه، انقلابی و کارآمد جوانان را منصوب می‌کنم تا برای جایگزینی در آینده پرورش یابند
شنیده شده دکتر عباسی استاندار گیلان در نامه ای مکتوب و محرمانه به رئیس سازمان برنامه و بودجه، از انتصاب حاشیه ساز و تامل برانگیز شراره کاوسی بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان انتقاد کرده و به صورت جدی مخالف انتصاب بانیان وضع موجود در استان است.
این خبر اگر صحت داشته باشد، این اقدام انقلابی استاندار گیلان می تواند اولین گام برای بستن گلوگاه های فساد در استان باشد.