تحرکات فعالان بنفش گیلانی برای ابقا در پست‌های مدیریتی
تحرکات فعالان بنفش گیلانی برای ابقا در پست‌های مدیریتی
با روی کار آمدن دولت جدید در رأس کار، تحرکات مدیران بنفش استان برای باقی ماندن در پست های مدیریتی ازصورتی به صورت دیگری تبدیل شده است.

به گزارش تیتر گیلان، عزیز پورعزیزی، حقوقدان و استاد دانشگاه در یادداشتی نوشت: این روزها شاهد تلاش پنهانی شبانه‌روزی لابی‌من‌های بنفش صاحب نفوذ اصلاح طلب عزم خود را جزم نموده اند بارنگ عوض کردن خواستار ادامه مدیریت خود هستند.

تازمانی که این مدیران بی کفایت رانتی و باندی دولت بنفش بخواهند در پست های خود باقی بمانند انتظار هیچ تحولی مثبتی را دراین استان نباید داشت.

اکنون که بساط دولت غربگرا و رانتی برچیده شده اگر مدیران باقی از دولت بنفش قرار است در پست های خود بمانند به اخلالگری وسوء استفاده خود ادامه خواهند داد.

علی رغم اینکه نیروهای انقلابی وتحولگرا سالهاست به برکت دولت بنفش و اصلاح طلب به حاشیه رانده شده اند، اگر درپست های مدیریتی بکار گرفته نشوند شاهد پیشرفت گیلان نخواهیم بود اگر چه درسالیان اخیر استان گیلان از ترک فعل های و سوء تدبیر مدیران بنفش دچار رنج مضاعف شده اینک مردم با روی کارآمدن دولت آقای رئیسی امیدوار شده اند که مشکلات استان از نظر مدیریتی، اقتصادی، اجتماعی و … بهبود پیدا کند.

حال انتظار به حق جبهه انقلاب ازاستاندار محترم گیلان این است که هرچه سریعتر نسبت به انتصابات مدیران و معاونین در سطوح مختلف اقدام نماید و نسبت به پاکسازی مدیران بنفش، اصلاح طلب و رانتی بی کفایت اقدام نماید.

امروز شرایط استان نیاز به تحول گسترده در مجاری امور ، انتصاب مدیران و معاونین شایسته تحول گرا انقلابی و جوان را طلب می کند و خواسته جبهه انقلاب از استاندار محترم این است که با اولویت و جدیت کادر تشکیلاتی خود را از سطوح مدیریتی تا سطوح میانی و بعد آن با سرعت تکمیل کند تا خدمت رسانی به مردم عزیز گیلان باایمان بیشتر دنبال شود و همچنین نیروهای جبهه انقلاب پیگیر اقدام عملی و تحقق شعارهای آیت الله رئیسی در این استان است.

عزیز پورعزیزی، استاد دانشگاه- عضوی از نیروهای جبهه انقلاب

  • نویسنده : عزیز پورعزیزی، استاد دانشگاه