خط مستقیم مبادلات پستی رشت به مقاصد سه استان راه اندازی شد
خط مستقیم مبادلات پستی رشت به مقاصد سه استان راه اندازی شد
در راستای سرعت و امنیت ارائه خدمات پستی خط مستقیم رشت به اردبیل و رشت به اصفهان و رشت به مازندران طی چند ماه اخیر راه اندازی شد .

به گزارش تیتر گیلان، مهدی فخربین سبحانی ، مدیرکل پست استان گیلان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:”با اجرای خط های مستقیم مرسولات پستی استان گیلان به مقاصد استانهای اردبیل ، اصفهان و مازنداران بصورت مستقیم بعد از قبول از مشتری در استان تجزیه و به مراکز استانهای ذکر شده ارسال می گردد .
وی یادآور شد : خط مستقیم رشت به اصفهان شامل مرسولات استانهای “چهارمحال و بختیاری ، شیراز ، خوزستان و اصفهان ” بوده و خط مستقیم رشت به مازندران شامل مرسولات استانهای “مازندران ، گلستان ، سمنان و خراسان شمالی ” می باشد .
مهدی فخربین سبحانی ادامه داد : ” با اجرای خط مستقیم و ایجاد هاب های پستی منطقه ای در کشور سرعت ارسال و امنیت مرسولات بدلیل انجام یک مرحله تخلیه مرسولات از آسیب دیدگی مرسولات جلوگیری و باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد ” .
مدیرکل پست استان گیلان افزود : همزمان با شیوع ویروس کرونا با توسعه تجارت الکترونیک و با هدف حمایت از استارتاپ های نوپا و استقبال مردم از خریدهای اینترنتی شرکت ملی پست با بکارگیری از تمام زیر ساختها و امکانات موجود و ایجاد هاب های منطقه ای و همچنین استفاده از ظرفیتهای حمل و نقل هوایی و ریلی در کشور توانسته اقدام ارزشمندی در جهت افزایش رضایت و اعتماد مردم به استفاده از خدمات پستی و کمک به قطع زنجیره کرونا در سطح کشور بر دارد .
وی با بیان اینکه رضایت مشتریان همواره از مهمترین اهداف این نهاد خدمت رسان بوده گفت : همچنان شرکت ملی پست با تجهیز سخت افزاری ، استفاده از فناوری های نوین و زیر ساختهای موجود برای ارائه خدمات مطلوب تر در حال گام برداشتن به سمت ارائه خدمات باکیفیت با تمام ظرفیتها می باشد .