مردم از وعده های تکراری خسته شده‌اند/ فضای مدیریت شهری رشت لایق بهترین‌هاست
مردم از وعده های تکراری خسته شده‌اند/ فضای مدیریت شهری رشت لایق بهترین‌هاست
کاندید احتمالی انتخابات ششمین دورا شورای شهر رشت با اشاره به  مشکلات شهری رشت که همه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: متاسفانه مردم شهر رشت به معنای واقعی طعم شیرین خدمت را نچشیده‌ و گوش‌های آنان از شنیدن وعده‌های تکراری پر شده است.

به گزارش تیتر گیلان، مجید عزیزی امروز در مزار شهدای رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل خود در انتخابات و میثاق با شهدا قبل از ثبت نام در این عرصه رقابت، اظهار کرد: مدد گرفتن از شهدا و قول و قرارهایی که با مردان مرد میدان ایثار و شهادت دارم از دلایل حضورم در مزارشهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های والای آنهاست.

وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ امنیت این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ازجان خودگذشته و خود را فدای اسلام، انقلاب و مردم کرده‌اند، گفت: از شهدای والامقام می خواهم تا کمک کنند در خدمت به مردم و در پیشگاه خداوند روسپید شوم و با تمام توان در خدمت مردم باشم.

این نامزد احتمالی انتخابات شورای شهررشت با بیان اینکه مردم به توجه و محبت نیاز دارند و از شنیدن وعده‌های تکراری خسته شده اند، تصریح کرد: باید به جای حرف زدن فقط عمل کرد چرا که گوش مردم از وعده های زیاد پر شده و تنها چیزی که در این بین گم گشته، عمل به وعده های پر رنگ و لعاب کسانی است  وعده ها را بهانه رسیدن به قدرت کردند.

عزیزی با اشاره به  مشکلات شهری رشت که همه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: متاسفانه مردم شهر رشت به معنای واقعی طعم شیرین خدمت را نچشیده‌ و گوش‌های آنان از شنیدن وعده‌های تکراری پر شده است.

وی با تاکید بر  اینکه منکر زحمات انجام شده نبوده اما فضای مدیریت شهری رشت لیاقت بیشتر از این را دارد، افزود:  موضوعات ترافیکی، مشکلات زیست محیطی،عمرانی و عدم امنیت در سرمایه گذاری بخش کوچکی از این مشکلاتی‌است که به جای بهتر شدن روز به روز بدتر می‌شوند، متاسفانه بعد از پنج دوره که از پارلمان شهری گذشته اما ما هنوز در بحث قانون گذاری با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

کاندیدای احتمالی انتخابات شورای شهر رشت، سو مدیریت و فساد را از دغدغه های خود دانسته و با قدردانی از همراهان خود که در راه رسیدن به هدف خدمت به مردم وی را همراهی می کنند خاطر نشان کرد: رای مردم رشت  برای من  بسیار ارزشمند و پشتوانه مهمی برای  خدمت رسانی خالصانه نسبت به آنهاست  امیدوارم که توفیق و خدمت به مردم را داشته تا با تمام توان مشکلات رشت رسیدگی کنم.

انتهای پیام/