حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند
حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حدود ۷۰ درصد مردم گیلان در طرخ شههید سلیمانی غربالگری شده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پنجاهمین نشست استانی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کووید۱۹ در گیلان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان اظهار کرد: کل جغرافیای گیلان را بین دو هزار پایگاه مقاومت تقسیم کرده و حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه در اجرای طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی افزود: رشت، انزلی، املش، رودبار، فومن، شفت، لاهیجان و ماسال بالای ۷۰ درصد غربالگری شده‌اند.

وی با اشاره به حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت مالی در کنار اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی تصریح کرد: همه خانواده‌هایی که مشکوک به کرونا هستند و مشکل اقتصادی دارند به لحاظ معیشتی و ریالی حمایت می‌شوند که تاکنون ۵۶۲ خانوار از ۱۴۱۶ خانوار موردحمایت قرارگرفته‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از حسن مشارکت مردم در گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت مردم گیلان در مساعدت به سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی بسیار خوب بوده و در مواسات هم مردم گیلان ۹۶ میلیارد تومان در غالب مواسات و کمک مؤمنانه کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۴۰ روز طرح شهید سلیمانی در گیلان به اتمام خواهد رسید، افزود: امیدواریم با پیشرفت کنونی تا دو هفته آینده غربالگری بیماران در کل استان به اتمام برسد.

انتهای پیام/