ترویج تفکر بسیجی همواره در حل مشکلات راهگشا بوده است
ترویج تفکر بسیجی همواره در حل مشکلات راهگشا بوده است
امام جمعه فومن با اشاره به اینکه هر زمان از تفکر بسیجی در جامعه استفاده شده با موفقیت همراه بوده است، گفت: ترویج تفکر بسیجی همواره در حل مشکلات راهگشا بوده است.

به گزارش تیتر از فومن، حجت الاسلام نقدی در جلسه بزرگداشت هفته بسیج که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، ظرفیت و توانایی جوانان بسیجی را در همه عرصه تأثیرگذار و قابل تقدیر دانست.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه بسیج و تفکر بسیجی همواره کارگشا بوده است، افزود: فعالیت گروه‌های جهادی در ایام کرونا نمونه بارز عملکرد بسیجان در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در هر جایگاهی وقتی از تفکر بسیج و بسیجان استفاده شده است موفق عمل کردیم، اظهار کرد: عرصه مهم اقتصادی با تفکر بسیجی شکوفا خواهد بود.

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه خدمات نظام باید به صورت مستمر برای مردم بازگو شود، ادامه داد: در جنگ رسانه‌ای بزرگی قرار گرفته ایم که دشمن در این فضا تلاش می‌کند به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه فومن خواستار استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی شد و گفت: این بسیج است که در اوج شیوع بیماری کرونا به کمک کادر درمان و مسئولین شتافت.

انتهای پیام/