تعهد دستگاه‌های اجرایی برای اشتغال گیلانیان
تعهد دستگاه‌های اجرایی برای اشتغال گیلانیان
به گفته سرپرست فرمانداری رشت، ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال ۱۴۰۲، متعهد بر ایجاد اشتغال برای تعداد هشت هزار و ٣٣٩ نفر هستند.

به گزارش تیتر گیلان، کیا عاشوری پیش از ظهر امروز  در جلسه شورای اشتغال شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال و تولید جزو دغدغه‌های اصلی دولت و نظام است، اظهار کرد: اشتغال دغدغه فردی و اجتماعی است، از این رو برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درست، مؤثر و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می‌کند، گفت: بیکاری سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تأکید بر اینکه شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می‌شود، بیان کرد: رونق فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می‌پذیرد.

عاشوری با بیان  اینکه ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال ۱۴۰۲، متعهد بر ایجاد اشتغال برای تعداد هشت هزار و  ٣٣٩ نفر هستند، گفت: در سال ۱۴۰۱ از تعهد ایجاد شغل برای هفت هزار و ۸۱۰ نفر شاهد تحقق ۱۱۷ درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای ٩ هزار و ۱۴۶ نفر در سطح شهرستان رشت بودیم.

به گفته عاشوری، در سال گذشته، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی تأمین مالی و برای توسعه اشتغال خانگی در سطح شهرستان رشت پرداخت شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷