مدیرعامل سیمان خزر: خون شهدا رمز دوام و قوام انقلاب اسلامی است
مدیرعامل سیمان خزر: خون شهدا رمز دوام و قوام انقلاب اسلامی است
مدیرعامل سیمان خزر در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدای کارگری و تولید و نیز ایثارگران شرکت سیمان خزر گفت: رمز ماندگاری و دگرگونی بزرگ تاریخی شهدا، حرکت با اخلاص بواسطه دل های پاکشان در مسیر رضای خداوند متعال بوده است.

به گزارش تیتر گیلان مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهدای کارگری و تولید و نیز ایثارگران شرکت سیمان خزر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان ،سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری و امور اقشار استان گیلان، دکتر طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، سرهنگ مومن زاده فرمانده سپاه شهرستان رودبار، سرهنگ کاظمی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رودبار،  مهندس چابک و مهندس بهادیوند شهردار محترم و ریاست شورای اسلامی شهر لوشان و روسای ادارات صنعت و معدن، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید ، بسیج کارگری، کمیته امداد شهرستان رودبار و همچنین روسای انجمن های باربری و رانندگان و دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره ، مدیران و کارکنان سیمان خزر در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و تولید و تسلیت بمناسبت حادثه دلخراش معدن ذغال سنگ طبس ، برلزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی تاکید کرد و گفت:  پشتوانه و پشتیبان دوام عزت انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا و صبر و از خودگذشتگی خانواده های معزز شاهد و ایثارگران می باشد.

جمال امیدی تصریح کرد: ادبیات مشترک شهدا عشق بوده و معرفت، معنویت و پیراستگی از انگیزه‌های دنیوی ایشان، موجبات تربیت نسل جدید جوانان انقلابی را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه شرکت سیمان خزر  اقدامات موثری با بهره گیری از توان و همت متخصصین جوان این مجموعه در کارنامه خود ثبت کرد و افزود: عشق به خدمت صادقانه در بین کارکنان این واحد تولیدی، محصولات شرکت سیمان خزر را در بازارهای مصرف متمایز کرده و نتیجه تلاش های همه همکاران اخذ تندیس زرین کیفیت کشوری، واحد سبز ملی و سایر افتخارات در سطح استان و کشور بوده است.

کار جهادی به معنای واقعی یعنی  مجموعه سیمان خزر

عموپور فرماندار شهرستان رودبار در این مراسم  اشاره کرد:  برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده محترم  شهدا و ایثار گران  موجب تحکیم ولایت پذیری و اعتلا و اهتزاز پرچم شکوهمند ایران اسلامی می گردد.

 عموپور فرماندار شهرستان رودبار همچنین افزود تلاش و همت  مدیریت و کارکنان سیمان خزر موجب کسب موفقیت ها و جایگاه بالایی در سطح استان و کشور شده است.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان نیز سخنانی در خصوص  مسائل روز جهان اسلام و اعمال ظالمانه استکبار جهانی بخصوص رژیم صهیونیستی کودک کش عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای کارگری و تولید، ایثارگران و کارگران نمونه شرکت سیمان خزر با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.