سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی…
سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی…

به گزارش تیتر گیلان احمد قاسمی در یادداشتی نوشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، حوادث و اتفاقات گوناگون سیاسی، اقتصادی، نظامی، و فرهنگی در مسیر نظام جمهوری اسلامی هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ پیچیدگی و گستردگی، بی نظیر است و همین امر باعث می شود که عبور از این بحران ها را […]

به گزارش تیتر گیلان احمد قاسمی در یادداشتی نوشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، حوادث و اتفاقات گوناگون سیاسی، اقتصادی، نظامی، و فرهنگی در مسیر نظام جمهوری اسلامی هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ پیچیدگی و گستردگی، بی نظیر است و همین امر باعث می شود که عبور از این بحران ها را نشانه آشکاری بر اصالت و استواری انقلاب اسلامی و توانمندی آن در مقابله با بحران بدانیم.
✔در رهبری الهی و حکیمانه امام خمینی رحمت الله علیه و جانشین بر حق ایشان امام خامنه ای نوع ویژه ای از مدیریت بحران وجود دارد که ریشه در مبانی انقلاب اسلامی و ساختار مستحکم نظام اسلامی و پایداری وهمراهی مردم در همه صحنه هاست.
🤲خدا را شکر می‌گوییم که ملّت ایران را با بصیرت و چشم و دل و ذهن حق‌بین عطا نمود.
و درس‌های بزرگ زندگی سیاسی و اجتماعی را از تحولات انقلاب و امامین انقلاب اسلامی خود آموخته است و روزبه‌ روز ایمانش به حقانیت این راه عمیق‌تر شده است.
✔در طول بیش از  چهار دهه از عمربابرکت انقلاب اسلامی هر کدام از این حوادث و بحران‌ها به تنهایی می‌توانست انقلابی را از پای درآورد اما اکثر این  تهدیدها به فرصت تبدیل شده است.
👈 استعفای دولت موقت؛ غائله‌ کردستان، آذربایجان، خوزستان، گنبد، بندر ترکمن، آمل؛ عملیات تروریستی منافقین و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و ۷۲ تن شهدای هفتم تیر به سرداری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از وزرا ونمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ بمب گذاری منافقین در دفترنخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی وباهنر، محاصره‌ اقتصادی؛ جنگ تحمیلی هشت ساله با حمایت قدرت‌های مستکبر و ارتجاع عرب و
سیاه نمایی، بزرگنمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب ، مأیوس و ناامید کردن مردم و انقلاب و حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دادن با بهره‌گیری از شبکه‌های فارسی‌زبان و حوادثی از این دست هیچ خللی در اراده مردم انقلابی ایران ایجاد نکرده است.
بلکه آنها را در ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است.
چرا که در سنت الهی برای انقلاب اسلامی که به فرموده امام خمینی هدیه الهی است، ریشه در الهام گیری از سنت نبوی و اهل بیت علیهم السلام دارد.
✔ایمان اسلامی و استواری و پایداری و جهاد ومقاومت سرمایه اصلی حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران است.

هرچند درحادثه مصیبت بار و غم انگیز شهادت آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور محترم ومغتنم و انقلابی وجهادی جمهوری اسلامی ایران و همراهان جهادی اش ذهن ها درگیر و غمگین وآزرده خاطر است.😔

اما آنچه که مایه تسلی ما در این مصیبت هاست.
و همه ما در آن شرکت داریم اینست که ما از خدا هستیم وبسوی او برمیگردیم.

ودلمان گرم است به پختگی مسئولان و ملتی که تجربه عبور از آن را دارد تا تبدیل به فرصت نماید.

سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی…
✔پیام تسلیت رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای در این حادثه سخت و مصیبت بار موجی از امید و دل تسلایی برای همه دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور بود.
✔تشییع پیکرهای شهدای حادثه بالگرد توسط ملت نستوه و بزرگ و خستگی ناپذیر ایران یکبار دیگر تداعی کننده فراق جانسوز امام خمینی رحمت الله علیه و شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.
👈ما خادمان و خدمتگزاران بی ادعا خود را بخوبی شناخته ایم و در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری اسلامی ایران که در پنجاه روز آینده با حضور پرشکوه ملت بزرگ وهمیشه در صحنه برگزار خواهد شد.
سیره و روش خدمتگزاری خادم راستین ملت ایران آیت الله شهید دکتر رئیسی را الگو انتخاب خود قرار خواهیم داد.

ان شاءالله
یک خرداد ۱۴۰۳
شفت _ احمدقاسمی