با تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طرح پژوهشی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان، طرح برتر کشوری شد
با تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طرح پژوهشی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان، طرح برتر کشوری شد
در جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در تهران برگزار شد طرح پژوهشی سعید رهسپار رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان پس از داوری هیات داوران جشنواره، به عنوان طرح پژوهشی برتر کشور در حوزه آموزش عالی انتخاب شد که با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

به گزارش تیتر گیلان، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آئین نکوداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اهمیت انعکاس موفقیت های دانشگاه در بخش های مختلف که باعث امیدآفرینی می شود گفت: روابط عمومی علمدار امید آفرینی است.

دکتر زلفی گل با بیان اینکه اگر رئیس دانشگاهی ارتباطش با روابط عمومی قوی نباشد اولین کسی که ضرر می کند خود رئیس دانشگاه است.

مقام عالی وزارت با بیان اینکه مجموعه ای موفق هست که برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل باشد افزود: تیتر خبر روابط عمومی ها بسیار مهم است چرا که تاریخ نگاری می کند.

وی ادامه داد: بعضی اوقات عکس شما، عنوان و تیتر شما بخشی از تاریخ آن دانشگاه یا کشور می شود. شما می توانید تجربه نگاری کنید برای مدیریت آینده و مدیر آینده از تجربه نگاری شما استفاده می کند.

دکتر زلفی گل افزود: روابط عمومی در مجموعه آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارد چرا که برنامه های آن موسسه و سازمان را باید تبیین کند و با تبیین آن ها نقش راهبردی خود را ایفا خواهد کرد.

در این جشنواره که با شرکت ۱۱۰ دانشگاه، ۵۰ پارک علم و فناوری و ۳۰ موسسه پژوهشی کشور برگزار شد علاوه بر تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی شمسی پور مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم نیز به صورت ویژه با لوح تقدیر از فعالیت های ارتباط گسترانه رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه گیلان تقدیر کرد.

شایان ذکر است کسب ۳۷ مقام در جشنواره های ملی، منطقه ای و استانی از جمله افتخارات روابط عمومی دانشگاه گیلان در طی سالیان اخیر است.