استان گیلان نیازمند حمایت های ملی و استانی است
استان گیلان نیازمند حمایت های ملی و استانی است
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه استان گیلان نیازمند حمایت های ملی و استانی است، گفت: اقدامات و پیشنهادات رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ستاد ملی کرونا مطرح خواهد شد و حمایت های ویژه برای استان در نظر خواهیم گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تیتر گیلان ، سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در حاشیه نشست ستاد کرونا در استانداری گیلان، گفت:  در حال حاضر در کشور با حمایت های دولت سیزدهم در تامین تجهیزات، واکسن، دارو و امکانات بهداشتی، جزو کشورهای با وضعیت بسیار خوب در مهار این بیماری قرار داریم.
وی افزود: باید تلاش کنیم در کنار این بیماری، فعالیت های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی ، گردشگری و  حمل و نقل را داشته باشیم ، این امر مرهون حمایت و تلاش و مشارکت همه مردم و اقشار است تا نیازهای بهداشتی درمانی برای مقابله با این بیماری تامین شود. سردار سپهر با بیان اینکه احتمال پیک های بعدی کرونا وجود دارد، تصریح کرد:  در ۳۰ کشور جهان پیک جدیدی شکل گرفته است.  فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه استان گیلان نیازمند حمایت های ملی و استانی است، خاطرنشان کرد:  بنابر گزارش  دکتر سالاری رئیس دانشگاه،   اقدامات و پیشنهادات ایشان در  ستاد ملی کرونا مطرح خواهد شد و حمایت های ویژه برای استان در نظر خواهیم گرفت.