نصب کاغذ دیواری کارتونی زیبا در بخش کودکان بیمارستان ۱۷شهریور رشت
نصب کاغذ دیواری کارتونی زیبا در بخش کودکان بیمارستان ۱۷شهریور رشت
با هماهنگی مجمع خیرین گیلان و به همت بنیاد نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها، فضای داخلی بخش کودکان بیمارستان ۱۷ شهریور رشت با نصب کاغذ دیواری کارتونی زیبا سازی شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیتر گیلان، دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان گفت: به همت بنیاد نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها و با هماهنگی مجمع خیرین گیلان، جهت تقویت روحیه و بهبود حال کودکان بیمار بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، نسبت به نصب انواع کاغذ دیواری های کارتونی در بخش داخلی این بیمارستان اقدام شد.

مدیرعامل مجمع خیرین با اعلام این خبر گفت: بخش داخلی بیمارستان ۱۷ شهریور رشت شامل ۸ اتاق و محوطه ورودی و خروجی ( فضای مکث و راهروها) می باشد که با کاغذ دیواری کارتونی مزین شد.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت با اشاره به ارزش ریالی این پروژه اظهار داشت: بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده که توسط بنیاد نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها شعبه گیلان پرداخت شده است.

شایان ذکر است؛ بنیاد نیکوکاری فرشته ها شعبه گیلان با محوریت حمایت کودکان بیمار و کم توان، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست با تمرکز بر کودکان بیمار، کم توان و نادر، سعی دارد ضمن پوشش نیازهای بهداشتی و درمانی آنها و هدایت آن ها در مسیر پیشرفت علمی و عملی، آنان را بسوی یک زندگی هدفمند و خودساخته رهنمون سازد.

همچنین طرح هایی از جمله، سه شنبه های بدون سیگار، خانه عشق، خانه اول خانه تو، زنگ مهربانی، نجات جان یک انسان، طرح نیک پک و طرح رشت شهر بدون گرسنه (افزون بر ۲۰ هزار غذا با کمک مردم و خیرین بین افراد متکدی شهر توزیع شد) از جمله طرح های بنیاد نیکوکاران شریف است که در کنار بنیاد نیکوکاری فرشته ها (با محوریت توانمند سازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست) در استان گیلان به فعالیت خیرخواهانه و عام المنفعه می پردازد.

لازم به ذکر است: پیرو درخواست مدیریت بیمارستان از مجمع خیرین گیلان مبنی بر تسری این اقدام خداپسندانه و زیبا به دیگر بخش های این مرکز درمانی جهت بهبود روحیه بیماران، از مردم و خیرین گرانقدر استان دعوت به عمل می آید تا جهت تامین انواع کاغذ دیواری برای سایر بخش ها با واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین گیلان تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/