اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه طی هفته بسیج در شفت
اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه طی هفته بسیج در شفت
فرمانده سپاه شفت از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه طی هفته بسیج در شفت خبر داد

.

به گزارش تیتر گیلان  از شفت، سرهنگ احمد نقدپور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن اجلاس حوزه فرماندهی سپاه ناحیه شفت با اشاره به نقش ارزنده بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اقدامات و نقش آفرینی بسیج به اذعان دوستان و دشمنان همیشه موجب عزت آفرینی ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به اساس تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: تشکیل بسیج صرفا با دید نظامی نبوده بلکه هدف بزرگ بسیج اعتلا و ارتقای نظام و دفاع همه جانبه از دستاوردهای آن بوده است.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به نقش به‌هنگام و به اندازه سپاه در تمام برهه‌های انقلاب، گفت: هر جا که نیاز به حضور بسیج در دفع تهدیدات و رفع محرومیت ها باشد بسیج در آن جا با درک صحیح از آتش به اختیاری مقام معظم رهبری حضور با درایت دارد.

نقدپور با بیان اینکه اقدامات بسیج در همه اقشار از جمله مدیریت بیماری کرونا محوری بوده که نمونه آن در غربالگری، واکسیناسیون و کمک های مومنانه بوده است، گفت: اقدامات مشترک بسیج و بهداشت در شفت موجب شده تا این شهرستان در تزریق واکسن در رتبه نخست قرار بگیرد.

وی با اذعان به اینکه موفقیت های پی‌در‌پی بسیج امروزه به یک مدل جهانی تبدیل شده است، افزود: اکنون رمز موفقیت سوریه در مقابله با داعش بهره‌گیری از مبانی وجودی بسیج است و این تنها معطوف به سوریه نمیشود بلکه اکنون هر کشوری برای مقابله با زیاده خواهی ها و خدمت به مردم از الگوی بسیج بهره‌مند می‌شود.

فرمانده سپاه شفت، بسیج و سپاه رو پیشگام در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم رهبری بسیج یکی از پیشروترین سازمان در بین نهادها و سازمان های کشور است که در تحقق اهداف راهبردی تبیین شده تلاش و در جهت دستیابی به آن‌ها مطالبه گری می‌کند.

نقدپور بسیج سازندگی را یکی از بازوان قدرتمند در کنار دستگاه های مجری دانست و گفت: بسیج سازندگی شفت میتواند در اجرای و تکمیل پروژه های عمرانی ادارات شهرستان که مستقیما مردم ذینفع آن هستند مشارکت و به ثمر رساندن آنها نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه ۱۰ واحد مسکن محرومیت در هفته بسیج در شهرستان شفت افتتاح میشود، خاطرنشان کرد: از سال ۸۷ تا امروز ۱۰۷ مسکن را به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تحمیل داده ایم و هم‌اکنون احداث ۳۲ واحد مسکونی را در دست اقدام داریم.

فرمانده سپاه شفت گفت: تا وقتی که یک مددجو و مستضعف در شهرستان شفت نیاز به مسکن داشته باشید کنار نخواهیم کشید و در کنار ولی نعمتان انقلاب هستیم.

سرهنگ نقدپور با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج در شفت برگزار می‌شود، گفت: این برنامه ها شامل یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، عطر افشانی قبور شهدا، افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ویزیت رایگان بیماران در روستای خرمکش منطقه سیاهمزگی، برپایی میز خدمت در روستای چنارودخان برای حل مشکلات عمومی مردم روستا، محفل انس با قرآن، توزیع یک هزار بسته معیشتی، تجلیل از بسیجیان، مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری همایش اقتدار به صورت هماهنگ و ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب، همایش تجلیل از خیرین مسکن ساز، همایش فعالان فضای مجازی ، تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی، پویش های «نذر خون»، «هر بسیجی یک خدمت» و «من و رفیق شهیدم»، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی است.

انتهای پیام/