مهربانو تداعی‌‌گر رشادت‌ زنان سرزمین گیل‌ودیلم
مهربانو تداعی‌‌گر رشادت‌ زنان سرزمین گیل‌ودیلم
مهدیه بردبار، دستیار تهیه کننده و مدیر برنامه‌ریزی سریال مهربانو با اشاره به تولید این در گیلان، گفت: سریال مهربانو با داستانی اجتماعی و سبک زندگی بانوان گیلانی با تهیه کنندگی صادق میرزایی و کارگردانی استاد امیر ثابت بزودی در ۳۰ قسمت از شبکه باران پخش می‌گردد.

مهدیه بردبار، در گفتگو با خبرنگار تیتر گیلان با اشاره ساخت سریال مهربانو در گیلان، اظهار کرد: سریال مهربانو با داستانی اجتماعی و سبک زندگی بانوان گیلانی با تهیه کنندگی صادق میرزایی، کارگردانی استاد امیر ثابت بزودی در ۳۰ قسمت از شبکه باران پخش می‌گردد.

دستیار تهیه کننده و مدیر برنامه‌ریزی سریال مهربانو با اشاره به اینکه در این سریال سعی شده رشادت‌ها و موفقیت‌های بانوان گیلانی به نمایش گذاشته شود، افزود: علی رغم اشاره به نقش زنان، در این سریال به مشکلات و معضلات اجتماعی حوزه‌های مختلف استان نیز پرداخته می‌شود.

وی افزود: داستان سریال «مهربانو» در رابطه با زنی قدرتمند و انسان‌دوست است که با روحیه ای مادرانه، ضمن سرآشپزی، مدیریت داخلی رستوران‌های دوگانه‌ای را بر عهده دارد.

بردبار با بیان اینکه او زنی روستایی است که هنر آشپزی را از مادرش آموخته و آن را از نوجوانی تا به امروز هدف خود قرار داده و به آن اعتلا بخشیده است، گفت: این مجموعه ۳۰ قسمتی در سه محور داستان خواهد داشت و پیچیدگی‌های فراوانی را در طول داستان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این سریال از بازیگران جوان نیز استفاده شده است، گفت: این سریال با حضور ۶۵ نفر از عوامل فنی و هنرمند گیلانی ساخته شده و علی رغم بهره‌گیری از بازیگران باسابقه و با تجربه، در این سریال سعی شده که از بازیگران جدید و با استعداد نیز استفاده شود.

بردبار با اشاره بازیگران این سریال، خاطرنشان کرد: بازیگران پیشکسوتی
همچون محمدعلی فرمند ، محمد نوری ، طوبا رحمانیا، مهراد پیرنیا ، مینا خداخواهان و … حضور دارند.

وی با اشاره به لوکیشن این سریال گفت: این سریال در مناطق مختلف استان گیلان ازجمله مناطق سیاحتی و زیارتی استان تصویربرداری شده است.

دستیار تهیه کننده و مدیر برنامه‌ریزی سریال مهربانو با اشاره به اینکه ساخت سریال‌های محلی با فرهنگ بومی نقش بی‌بدیلی در معرفی بانوان هنرمند در عرصه هنر و اقتصاد دارد، تصریح کرد: بانوان این استان خوشبختانه در حوزه های مختلف ورزشی‌، علمی‌، هنری‌، اجتماعی‌، فرهنگی و حتی اقتصادی خوش درخشیده اند و افتخار گیلان هستند‌.

انتهای پیام/