آزادی دو زندانی جرائم‌غیرعمد با همت بانوان بسیج رسانه گیلان
آزادی دو زندانی جرائم‌غیرعمد با همت بانوان بسیج رسانه گیلان
مسئول بانوان بسیج رسانه گیلان گفت: بانوان بسیج رسانه، خبرنگار و روزنامه‌نگار استان گیلان در مدت کوتاه ایجاد پویش «نذر آزادی» موفق به آزادی دو زندانی جرایم نقدی شدند تا در این شب عید فرخنده این دو زندانی به آغوش گرم خانواده برگردند.

محدثه فردی در گفتگو با خبرنگار تیتر گیلان با گرامیداشت میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: با توجه به نقش اصحاب رسانه مبنی بر فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ خیر در بین آحاد جامعه، بانوان بسیج رسانه و انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار اقدام به ایجاد پویش «نذر آزادی» کردند.

وی با بیان اینکه بانوان بسیج رسانه و بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان با ایجاد پویش «نذر آزادی» علاوه بر فرهنگ سازی در عمل نیز پیشقدم شدند، گفت:
بانوان بسیج رسانه و بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان در مدت کوتاه ایجاد پویش «نذر آزادی» موفق به آزادی دو زندانی جرایم نقدی شدند تا در این شب عید فرخنده این دو زندانی به آغوش گرم خانواده برگردند.

مسئول بانوان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه پویش «نذر آزادی» در مدت سه هفته و به همت اصحاب محترم رسانه منجر به آزادی دو زندانی جرایم نقدی شده است افزود: بانوان رسانه‌ای با اقدام جهادی خود در این کار خیر شرکت کردند تا علاوه بر تاکید رسالت فرهنگ‌سازی، در عمل به خیر نیز پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام/