وفای عهد ارتشی ها در جنگ با کرونا
وفای عهد ارتشی ها در جنگ با کرونا
فرمانده دانشکده هوانیروز با اشاره به اجرای طرح‌های میلیاردی ارتش در گیلان گفت: تاکنون ارتش به وعده‌های داده عمل کرده و خلف وعده نمی‌کند.

به گزارش تیتر گیلان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۶۰ تخت خوابی پیشرفته تنفسی سرلشکر موسی نامجو رشت با اشاره به نقش نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار در کشور اظهار کرد: امنیت امروز مرهون تلاش نیروهای مسلح است که برای گستردن امنیت پایدار جان‌فشانی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور تمام‌قد ارتش در کنار مردم به‌ویژه در بحران‌ها افزود: هرجایی که مشکلی باشد ارتش حضور دارد و امروز مفتخر هستیم که در بحران کرونا هفتمین بیمارستان پیشرفته تنفسی در رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث طرح‌های بیمارستانی ارتش در کشور با بیان اینکه بیمارستان پیشرفته ارتش در طول تنها یک هفته آغاز و به اتمام رسیده، گفت: این بیمارستان همه تجهیزات موردنیاز یک بیمارستان کامل را جهت مداوای بیماران کرونایی دارد.

رحمانی با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهت احداث و بهره‌برداری از طرح‌های سلامت‌محور در گیلان بیان کرد: ارتش علاوه بر بخش بهداشت و درمان در مسکن محرومین، ساخت راه و پل نیز به مردم گیلان خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش به وعده‌های داده عمل کرده و خلف وعده نمی‌کند، افزود: ارتش برای جلب رضایت الهی،  فرمانده کل قوا و خدمت به مردم هر کمکی که از دستش برآیید انجام خواهد داد.