۴۰۰ محصل شفتی نیازمند گوشی هوشمند هستند
۴۰۰ محصل شفتی نیازمند گوشی هوشمند هستند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت با بیان اینکه جهت استمرار آموزش مجازی برای ۲۰۰ دانش آموز بی بضاعت تبلت و گوشی هوشمند خریداری شده، گفت: همچنان ۴۰۰ دانش آموز بدون تبلت و گوشی هوشمند در شفت وجود دارند و نگاهشان به دستان خیران و نیکوکاران دوخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تیتر گیلان، صغری شاد چوبری امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به شباهت کار حرفه خبرنگاری با معلمی، اظهار کرد: خبرنگاران همچون معلمان، رسولان آگاهی در جامعه هستند.

 

وی با اشاره به نقش سازنده و تعامل محور اصحاب رسانه، افزود: خبرنگاران حلقه واسط دولت و مردم هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت با اشاره به تقویت ارتباط آموزش و پرورش با مردم در سایه تلاش رسانه ها، گفت: خوشبختانه رسانه ها در این مهم خوش درخشیده اند.

 

شاد، به وضعیت ارایه آموزش در عرصه مجازی در طول بحران کرونا اشاره کرد و افزود: یک سال اخیر سالی پر رنج و مشقتی برای معلمان و خانواده ها بوده است چرا که پیش از کرونا معلم در یک کلاس تدریس میکرد اما امروزه معلم از پشت یک قاب شیشه ای معلمی می‌کند و چندین نفر در خانه آن را قضاوت می کنند.

 

وی با بیان اینکه در طول دوران بحران کرونا هیچ بخشنامه ای بر زمین نمانده، خاطرنشان کرد: شفت در بسیاری از مسابقات و جشنواره های قرآنی رتبه های نخست تا سوم را به دست آورده و این نشان میدهد این مجموعه در طول بحران کرونا فعال و پویا بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شفت از آغاز فرایند واکسیناسیون معلمان شفتی خبر داد و گفت: احتمالاً در صورت واکسیناسیون عمومی کلاس ها باز شده و اغلب کلاس های آموزش به صورت حضوری دنبال می‌شود.

 

شاد همچنین به تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند و مستضعف شفتی خبر داد و گفت: در پی مجازی شدن آموزش ها و به جهت تامین گوشی های هوشمند برای محصلان بی بضاعت، حدود ۲۰۰ تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است اما همچنان نگاه ۴۰۰ دانش آموز کم‌برخوردار و بی بضاعت به دستان خیران و نیکوکاران دوخته شده است.

 

انتهای پیام/