جوان ترین گزینه شهرداری گیلان در راه منجیل/ آیا محمدرضا نعمتی شهردار منجیل می‌شود؟
جوان ترین گزینه شهرداری گیلان در راه منجیل/ آیا محمدرضا نعمتی شهردار منجیل می‌شود؟
هرچه به زمان شروع فعالیت اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر منجیل نزدیک‌تر می‌شویم جلسات مشورتی و تصمیم‌گیری آنها بیشتر می‌شود و این تلاش و کوشش برای انتخاب شهردار منجیل در هفته گذشته به اوج رسید.

به گزارش تیتر گیلان، هرچه به زمان شروع فعالیت اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر منجیل نزدیک تر می‌شویم جلسات مشورتی و تصمیم گیری آنها بیشتر می‌شود و این تلاش و کوشش برای انتخاب شهردار منجیل در هفته گذشته به اوج رسید.

پس از انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی منتخبین هم اینک با یک رویه پسندیده به دنبال انتخاب شهرداری توانمند و کارآمد می‌باشند که در همین راستا بررسی سوابق و عملکرد گزینه ها را در دستور کار قرار داده اند.

یکی از گزینه هایی که هفته گذشته با حضور در جمع منتخبین به ارائه برنامه های خود پرداخته است، محمدرضانعمتی ، مدرس دانشگاه، مشاور و مسئول عمرانی نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، مدیر چندین پروژه های عمرانی بنیاد برکت ، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و مدیر یک مرکز علمی – آموزشی می‌باشد.

وی که دارای شخصیت فنی و علمی بوده و نگارنده کتاب توسعه شهرهای کوچک نیز می باشد ، همواره در تمامی پست‌های مدیریتی، تلاش خود را صرف بازگشت آرامش به مجموعه و افزایش روحیه خدمتگزاری در بین کارکنان کرد.

هرچند گزینه های دیگری نیز پیش از این اعلام آمادگی کرده اما بدلایلی انصراف خود را اعلام نمودند، به هرحال باید منتظر بمانیم  و ببینیم  کدام شهردار سکان هدایت شهر حساس و استراتژیک منجیل را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/