سخنان ظریف در فایل صوتی مصداق عینی اقدام علیه امنیت ملی کشور است
سخنان ظریف در فایل صوتی مصداق عینی اقدام علیه امنیت ملی کشور است
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: به نظر بنده سخنان آقای ظریف در این فایل صوتی مصداق عینی اقدام علیه امنیت ملی کشور است. این اظهارات نوعی وارونه نمایی، فریبکاری و زدن چوب حراج به منافع ملی و امنیت عمومی کشور محسوب می‌شود.

مصاحبه تیتر گیلان با حجت‌الاسلام حسینی اشکوری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پیرامون اظهارات اخیر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تیتر گیلان: حاج‌آقا ضمن سلام و قبولی طاعات و عبادات. نظر شما در خصوص اظهارات اخیر وزیر امور خارجه که در قالب یک فایل صوتی به‌ظاهر محرمانه در رسانه‌های بیگانه منتشرشده است چیست؟

– بسم‌الله الرحمن الرحیم، ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، باید عرض کنم رفتار انتحاری آقای ظریف برای ما قابل‌درک و تا حدی قابل پیش‌بینی بود. چراکه جریان فکری و اتاق فکر دولت روحانی درگذشته نیز چندین بار منافع ملی را قربانی مطامع سیاسی و انتخاباتی خود قرار داده بودند. اغراق و ارعاب آقای ظریف پیرامون قدرت نظامی آمریکا و توان تسلیحاتی آمریکا در نابود نمودن قدرت نظامی ایران در ۱۰ دقیقه و مسائلی نظیر خالی بودن خزانه دولت و وابسته نمودن آب خوردن به مذاکره و… همگی از مصادیق رفتارهای ضد امنیتی و علیه منافع ملی کشور توسط آقایان ظریف و روحانی است.

در مورد فایل صوتی اخیر نیز رفتار آقای ظریف قابل‌درک است.ظریف از شکست راهبردهای معیوب و دیپلماسی غیرمنطقی خود در پرونده‌ی هسته‌ای و شکست برجام شدیداً عصبانی و ناراحت است.

۸ سال فرصت سوزی و ناکامی در دستگاه وزارت خارجه و به سنگ خوردن اهداف این جریان فکری که همواره در تقابل با منافع ملی و استقلال سیاسی کشور قرار داشت، موجب نگرانی و سرگشتگی ظریف و استراتژیست های سیاسی جریان غرب‌زده‌ی داخلی شده است.

برجام، سنگ بنای جریان غرب‌گرای داخلی در وابسته نمودن کشور و کنترل رفتار سیاسی ایران محسوب می‌شد. دولت آمریکا و جریان غرب‌گرای لانه کرده در دولت ایران، تصور می‌کردند به کمک برجام می‌توانند مقدمات خلع سلاح موشکی و زمینه خروج ایران از منطقه را فراهم نمایند؛ اما عملاً دیدیم که اجازه چنین جنایت و خیانتی به آقایان داده نشد؛ بنابراین عصبانیت جریان غرب‌گرا طبیعی است.

تیتر گیلان: حاج‌آقا به نظر شما سخنان آقای ظریف موجب تضعیف جایگاه کشور در نظام بین‌الملل و موجب القای ضعف و اختلاف در میان مقامات کشور، نزد دشمنان ملت ایران نمی‌شود؟

– به نظر بنده سخنان آقای ظریف در این فایل صوتی مصداق عینی اقدام علیه امنیت ملی کشور است. این اظهارات نوعی وارونه نمایی، فریبکاری و زدن چوب حراج به منافع ملی و امنیت عمومی کشور محسوب می‌شود.

سخن گفتن علیه یکی از متحدین نظامی و اقتصادی ایران که همواره در شرایط سخت تحریمی و در عرصه بین‌المللی همراه و کمک ایران بوده است نوعی خیانت محسوب می‌شود.

درز برخی مباحث و اختلافات محرمانه داخلی نزد افکار عمومی دنیا آن‌هم توسط وزیر امور خارجه کشورمان، در عرصه بین‌المللی موجب تضعیف جایگاه ایران در معادلات سیاسی آینده دنیا خواهد شد و هزینه‌هایی را به کشور تحمیل خواهد نمود.

درحالی‌که پس از حدود ۸ سال سکان‌داری در دولت، همه مردم منتظر پاسخگویی وزیر امور خارجه پیرامون عملکرد ایشان هستند، اما می‌بینیم اتاق عملیات روانی این جریان غرب‌گرا به این نتیجه رسیده است که برای فرار از کارنامه افتضاح و سیاه خود و عدم پاسخگویی به مردم، به فروش منافع ملی، شایعه‌پراکنی و ایجاد نفرت و دوگانگی در جامعه اقدام نماید.

انسان واقعاً تعجب می‌کند، چراکه آقای ظریف به‌جای تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران و سردار سلیمانی ویارانش که در نابودی تروریست‌های داعشی و تکفیری و نیروهای نیابتی آمریکا در منطقه، با شجاعت و غیرت تمام نقش‌آفرینی کردند و برای امنیت ملی کشور سنگ تمام گذاشتند، به تهمت و افترا زدن به این مردان الهی روی آورده و در اینجا باید عرض کنم که متأسفانه این قرابت و هم‌صدایی آقای ظریف با دشمنان تابلو دار ملت ایران در دشمنی با سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ویارانش، لکه‌ای سیاه و تاریک در کارنامه‌ی سیاسی جریان اصلاحات و اعتدال محسوب خواهد شد.

تیتر گیلان: در مصاحبه سعیدلیلاز با آقای ظریف، آقای ظریف مدعی می‌شود استراتژی میدان، مخالف دیپلماسی و اصول کاری آقای ظریف در مسائل بین‌المللی بوده است، نظرتان در این خصوص چیست؟

– بله آقای ظریف استراتژی میدان را مخالف روش دیپلماسی خود عنوان نموده است اما اگر قرار بود روش دیپلماسی و مذاکره‌ی آقایان غرب‌گرا حلال مشکلات باشد، یقیناً تاکنون در پرونده‌ی هسته‌ای مشکلات را مرتفع نموده بود و امروز شاهد تحریم‌های حداکثری دولت آمریکا نبودیم. آقای ظریف و همفکران امنیتی‌اش در دولت آقای روحانی باید پاسخ دهند چرا حدود ۱۶ سال است که با دیپلماسی نمی‌توانند پرونده‌ی هسته‌ای ایران را به سرانجام برسانند؟ چرا با دیپلماسی نتوانستند اوباما را نسبت به تعهداتش در برجام متعهد نمایند؟ چرا با دیپلماسی نتوانند اروپایی‌ها را وادار به اجرای تعهداتشان در برجام نمایند؟ چرا با دیپلماسی مانع خروج ترامپ از برجام نشدند؟

پاسخ دهند که مگر قرار نبود از فردای امضای برجام، همه‌ی تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای لغو گردد؟ چرا تحریم‌ها لغو نشد و صدها تحریم جدید دیگر اضافه شد؟ قدرت دیپلماسی شما کجاست؟

استراتژی میدان و فعالیت‌های سپاه پاسداران کجا و چه زمانی مزاحم مذاکرات هسته‌ای آقایان بوده است؟

چرا آقای ظریف به‌کلی گویی روی آورده و با مدرک و سند و به شکل مصداقی ادعاهای خود را ثابت نمی‌کند؟

چرا آقایان غرب‌گرا، بی‌عرضگی و بی‌کفایتی خود را بر گردن نهادها و افراد انقلابی می‌اندازند؟

رهبر معظم انقلاب در ماجرای مذاکرات هسته‌ای به این آقایان اعتماد کرد و اختیارات ویژه‌ای به تیم مذاکره‌کننده داد.

اما آقای ظریف و همکارانشان در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، فرصت سوزی کردند و به‌جای تدوین توافقی محکم و گام‌به‌گام، به خنده ی خانم اشتون و امضای جان کری دل‌خوش نمودند و البته ضربه‌ی این بی‌عرضگی‌ها و خیانت‌ها را مردم مظلوم ایران متحمل شدند و امروز که دست این جریان سیاسی برای ملت شریف ایران و افکار عمومی رو شده و بی‌عرضگی و بی‌کفایتی آن‌ها آشکارشده، لذا بار دیگر با توسل به جنگ روانی و فریب افکار عمومی، اقدام به بهانه‌تراشی و تهمت زدن به دیگران نموده و متأسفانه گستاخی را به حدی رسانده‌اند که حاضرند جهت رسیدن به مطامع سیاسی و انتخاباتی خود، بر چهره‌ی مظلوم شهید سلیمانی و سپاه پاسداران چنگ بکشند.

تیتر گیلان: آیا این‌گونه اظهارات موجب سو استفاده‌ی دشمنان خارجی در این شرایط حساس سیاسی نمی‌شود؟

– متأسفانه باید عرض کنم امروز آقای جواد ظریف تبدیل به مصداق عینی خط تحریف در کشور شده و با اظهارات نسنجیده و خیانت‌آمیز خود، برای ضدانقلاب خارج نشین و دشمنان قسم‌خورده مملکت خوراک تهیه می‌نماید و به‌نوعی جاده‌صاف‌کن توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب شده است. مایه شرمساری است که تروریست‌هایی نظیر پمپئو امروز برای آقای ظریف کف و سوت می‌زنند و بیان می‌کنند اگر احساس می‌کنید کار ما در ترور سردار سلیمانی اشتباه بود، به سخنان جواد ظریف گوش دهید تا مطمئن شوید کار ما درست بود.

بنده وقتی یک روز بعد از انتشار این فایل صوتی، آقای ظریف را در قتلگاه شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد و در حال ادای احترام به این شهید دیدم، یاد واقعه عاشورا و گریه‌ی عمر بن سعد لعنت الله علیه بر پیکر مطهر ابا عبدالحسین ع افتادم.

عمر سعد هم بعد از به شهادت رساندن امام حسین ع بر پیکر بی‌جان امام حاضر شد و لحظاتی دچار تأثر گشته و برای امام اشک ریخت.

اینجا هم آقای ظریف یک روز پس از ترور حیثیتی سردار سلیمانی، در محل شهادت شهید حاضرشده و اظهار تأثر و علاقه نسبت به ایشان می‌نماید.

بنده معتقدم سردار سلیمانی دوبار ترور و شهید شدند، بار اول به دست آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد و بار دوم به دست جریان غرب‌زده‌ی داخلی و شخص آقای ظریف که متأسفانه امروز تبدیل به سخنگوی جریان غرب‌گرا و خط تحریف داخلی شده است.

در پایان به این جریان سیاسی ناکارآمد و غرب‌زده‌ی داخلی یادآوری می‌کنم به‌هیچ‌وجه خون شهید سلیمانی را وجه المعامله بازی‌های کثیف سیاسی و انتخاباتی خود قرار ندهند و یقین بدانند خون شهید سلیمانی و دیگر شهدا، دامن‌گیر آن‌ها و اتاق فکر عملیات روانی این جریان نفوذی و لانه کرده در دولت آقای روحانی خواهند شد.

همچنین به نهادهای نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی به‌ویژه قوه محترم قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه یادآوری می‌کنم، تعدادی از عناصر و صحنه‌گردانان اصلی و پشت‌صحنه اتاق فکر امنیتی و عملیات روانی این جریان غرب‌زده، دو تابعیتی هستند، لذا پیش از خروج آن‌ها از کشور و پیوستن به اربابانشان در آن‌سوی آب‌ها، لانه‌ی توطئه و فریب این باند نفوذی را کشف کرده و عوامل اصلی آن را دستگیر نموده و پیش از اتمام دولت دوازدهم، آن‌ها را محاکمه نمایند و نگذارند این‌گونه رفتارها تبدیل به بدعتی نامبارک از سوی جریان وطن‌فروش غرب‌زده در ایام حساس انتخابات‌ها شود و همچنین اجازه ندهند که این ذهنیت و حاشیه‌ی امن، برای این جریان سیاسی فاسد به وجود بیاید که نظام ناچار است به دلیل شرایط حساس سیاسی کشور، هر بار نسبت به اظهارات کذب و حیله‌های سیاسی و عملیات روانی آن‌ها در ایام انتخابات مماشات و گذشت نماید.

انتهای پیام/