تأکید دکتر سالاری بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای برنامه نسخه‌نویسی الکترونیکی
تأکید دکتر سالاری بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای برنامه نسخه‌نویسی الکترونیکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست استقرار نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی گیلان گفت: باید از تمامی زیرساخت‌های تجهیزاتی و نیروی انسانی موردنیاز در اجرای این طرح ملی استفاده شود.

به گزارش تیتر گیلان، صبح امروز نشست هماهنگی استقرار برنامه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با حضور دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از معاونین و نمایندگان سازمان های بیمه گر استان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه استقرار برنامه نسخه‌نویسی الکترونیکی تکلیفی از سوی نظام جمهوری اسلامی بوده و کم‌کاری در تحقق آن از هیچ بخشی پذیرفته نیست، اظهار کرد: تمامی زیرساخت‌های تجهیزاتی و نیروی انسانی موردنیاز اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی حوزه سلامت گیلان باید آماده ارائه خدمت باشند.

وی با اشاره به پیشرفت تعدادی از دانشگاه علوم پزشکی کشور در اجرای نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی، افزود: باید از تجارب‌ سایر دانشگاه‌ها در جهت اجرای موفق‌تر استقرار نسخه‌نویسی الکترونیکی  استفاده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم بهره‌گیری از ابزارهای تشویقی جهت اجرای سریع‌تر نظام نسخه‌نویسی الکترونیکی در گیلان تاکید کرد و افزود: اجرای صددرصدی نسخه‌نویسی الکترونیکی باید حاکمیتی باشد و مطمئناً ثمرات آن به مردم، پزشکان و نظام سلامت کشور برمی‌گردد.

به گزارش وب‌دا، در ادامه این نشست، معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگان سازمان های  بیمه گر در استان ضمن ارایه گزارش روند پیشرفت استقرار نظام نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در استان، پیشنهاد‌هایی را برای تسریع و اجرای کامل آن ارایه کردند.