حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود
حجم زیاد مشکلات سپیدرود تنها باخرد جمعی حل می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه فرماندار، دادستان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده رشت در مجلس قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند، گفت: تأکید می‌کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها باخرد جمعی و همدلی می‌توان آن‌ها را از پیش برداشت.

مهدی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اظهار کرد: متأسفانه مشکلات مالکیتی باشگاه موجب شد تا آغاز رسمی تمرینات به تعویق بیفتد و زمان شکل گرفتن تیم از دست برود.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی تأخیر آغاز تمرینات و معرفی کادر فنی، انتخاب یک مالک واجد شرایط برای اداره سپیدرود بود، گفت: پس از تشکیل کارگروه انتخاب مالک زیر نظر فرماندار رشت، هنوز این اتفاق نیفتاده و ازآنجایی‌که خواسته اصلی هواداران سپیدرود تعیین تکلیف مالکیت بود صبر کردیم تا این اتفاق بیفتد اما زمان زیادی ازدست‌رفته و طبق آخرین اعلام سازمان لیگ در هفته نخست آذرماه مسابقات آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه پس از انتصاب بنده به‌عنوان مدیرعامل، مدیرکل ورزش و جوانان به بنده اختیار تام دادند تا زمان انتخاب مالک جدید اداره امور باشگاه را بر عهده داشته باشم، افزود: طبق این اختیار، بنده، سهیل حق‌شناس که فصل گذشته نیز سرمربی سپیدرود بودند را در سمت خود ابقا کردم و از وی خواستم در کمترین زمان ممکن تمرینات آماده‌سازی را آغاز کنند.

آقازاده مأموریت اصلی خود را سروسامان دادن سپیدرود برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن از یک‌سو و برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات سپیدرود از سوی دیگر دانست و تصریح کرد: در کنار به حرکت درآوردن تیم برای آماده‌سازی هدف بزرگ و اصلی ما پیدا کردن یک خریدار قابل‌قبول برای انتقال قطعی باشگاه است و من فقط به‌عنوان یک امانت‌دار تا حل مشکل، مالکیت این سمت را بر عهده خواهم داشت.

بازیکن اسبق باشگاه سپیدرود با درخواست کمک از خانواده بزرگ پیشکسوتان سپیدرود و هواداران پرشمار این باشگاه بیان کرد: سپیدرود دریکی از خاص‌ترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و روزی که در لیگ برتر بود همه برای کنار سپیدرود ماندن سر و دست می‌شکستند و امروز به‌جز اندک افراد دلسوز، کسی کنار سپیدرود نمانده و تنها امید ما هواداران هستند.

وی با بیان اینکه فرماندار، دادستان، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده رشت در مجلس قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند، گفت: تأکید می‌کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها باخرد جمعی و همدلی می‌توان آن‌ها را از پیش برداشت.

آقازاده بازگرداندن بازیکنانی که در این مدت علی‌رغم داشتن قرارداد به‌صورت غیرقانونی از سپیدرود جدا شدند را یکی از کارهای دیگر خود دانست و تصریح کرد: به دلیل فاصله کم تا آغاز بازی‌ها ما باید دو پلان داشته باشیم و یک فرض را بگذاریم ممکن است تا هفته‌های نخست متکی به بازیکنانی باشیم که قرارداد دارند و یک پلان هم باز شدن پنجره باشد و جذب بازیکنان جدید، اما باید خود را برای همه اتفاقات آماده کنیم.